Regulamin korzystania z portalu internetowego www.druk24h.pl
Definicje:
Strona internetowa – https://www.druk24h.pl/
Drukarnia – podmiot będący prawnym właścicielem i wykonawcą usług
Zamawiający – podmiot zamawiający personalizowaną usługę poligraficzną
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez firmę G&G Studio Sp. z o.o. Sp.k., zwaną dalej „Drukarnią”.
1.2. Drukarnia G&G Studio Sp. z o.o. Sp.k. świadczy usługi drukarskie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
1.3. Drukarnia G&G Studio ma siedzibę w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 14 zarejestrowaną pod numerem NIP: 521-383-10-70
1.4. Strona internetowa Drukarni znajduje się pod adresem: www.druk24h.pl
1.4. Drukarnia zastrzega sobie prawo do zmiany cen i oferty na stronie www.druk24h.pl
2. Zamówienia i zawarcie umowy
2.1. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną, mailowo lub osobiście. Adresy mailowe oraz adresy poszczególnych Punktów usługowych znajdują się na stronie internetowej w zakładce: https://www.druk24h.pl/kontakt
2.2. Zawarcie umowy następuje w momencie akceptacji plików produkcyjnych przez Drukarnię i Zamawiającego oraz opłacenia zamówienia przez Zamawiającego.
2.3. Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia kompletnych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
2.4. Drukarnia zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku naruszenia przepisów prawa lub niezgodności z obowiązującymi standardami i wymogami Drukarni.
2.5 Zamawiający składając zamówienie, oświadcza, że posiada licencję lub prawa autorskie do przekazanych do druku materiałów w zakresie umożliwiającym ich wykorzystanie w sposób wskazany w zamówieniu.
3. Przygotowanie materiałów do druku
3.1. Materiały przekazywane do druku (mailowo lub osobiście) powinny być przygotowane zgodnie z instrukcjami udostępnionymi na stronie internetowej https://www.druk24h.pl/wp-content/uploads/2023/09/druk24h.pl_broszurka_jak_przygotowac_plik_do_druku.pdf
3.2. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy w druku wynikające z nieprawidłowości w przygotowanych przez Zamawiającego materiałach/ plikach.
4. Realizacja zlecenia
4.1. Termin realizacji zlecenia jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia i zależy od jego specyfiki oraz obciążenia Drukarni.
4.2. Drukarnia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zlecenia w przypadku nagłych okoliczności lub niemożności spełnienia zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych.
4.3. Zamawiający ma prawo zgłaszania ewentualnych poprawek do projektów drukowanych przed rozpoczęciem druku właściwego.
5. Płatności i faktury
5.1. Warunki i akceptowalne metody płatności znajdują się na stronie w zakładce: https://www.druk24h.pl/dostawa-i-platnosci
5.2. Drukarnia wystawia faktury VAT za wykonane usługi na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego.
5.3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wcześniejsze dokonanie płatności.
Płatność za zamówienie należy uregulować w ustalonym terminie, zgodnie z warunkami umowy.
6. Reklamacje
6.1 Zamawiający ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą wykonania usługi drukarskiej.
6.2 Reklamacje będą rozpatrywane jedynie w przypadku, gdy usługa jest niezgodna z umową zawartą pomiędzy Drukarnią a Zamawiającym.
6.3 Reklamacje mogą być zgłaszane:
- a) pisemnie, przez przesłanie jej listem poleconym na adres: Warszawa (00-633), ul. Polna 11
- b) w formie elektronicznej, przez przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego znajdującego się na stronie: https://www.druk24h.pl/reklamacje, na adres: reklamacje@druk24h.pl
6.4 Każda reklamacja zgłaszana przez Zamawiającego powinna zawierać dokładny opis wady.
6.5 Reklamacje będą rozpatrywane przez Wykonawcę usługi w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Drukarnia dołoży wszelkich starań, aby reklamacja była rozpatrzona niezwłocznie, czyli w ciągu 2-3 dni roboczych.
6.6 W przypadku reklamacji związanych z brakami w dostarczonych produktach (uszkodzenia, błędy techniczne itp.), Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć drukarni reklamowany produkt w celu weryfikacji.
6.7 W przypadku uzasadnionych reklamacji drukarnia zobowiązuje się do podjęcia działań naprawczych lub zaoferowania Zamawiającemu alternatywnych rozwiązań
6.8 Decyzja dotycząca reklamacji zostanie przekazana Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej.
7. Dostawa
7.1 Dostawa odbywa się w sposób wybrany przez Zamawiającego w trakcie składania zamówienia.
7.2 Rodzaje dostaw oferowane przez Drukarnię:
- a) odbiór osobisty w jednym z trzech punktów na terenie Warszawy;
- b) dostarczenie za pośrednictwem przesyłki kurierskiej.
7.3 W zależności od wyboru sposobu dostawy – odbiór w punkcie jest darmowy, a cena wysyłki kurierskiej jest zgodna z cennikiem dostawcy przesyłek kurierskich.
7.4 W przypadku, gdy Zamawiający jako sposób dostawy wybrał odbiór w punkcie usługowym, musi dokonać go w terminie do 30 dni od momentu akceptacji zamówienia mailowo lub osobiście bądź przesłania potwierdzenia przelewu. Po tym terminie zamówienie zostanie zniszczone.
8. Postanowienia końcowe
8.1 Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia na stronie internetowej drukarni.
8.2 Drukarnia zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie bez konieczności informowania Zamawiającego, przy czym zmiany te nie będą miały wpływu na już zawarte umowy.
8.3 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.