Maseczki ochronne z nadrukiem

„Zamaskowane” czasy nie muszą być wcale nudne! Ze skrywanym uśmiechem noś bawełniane maseczki wielokrotnego użytku z Twoim motywem. Skorzystaj z gotowych wzorów lub stwórz swój unikatowy projekt dla maseczki ochronnej.

Dlaczego warto?

  • 100% bawełny, by zadbać o Twoją wygodę i przyjemność noszenia na co dzień. Materiał jest miękki i przyjemny w dotyku, dlatego nawet osoby z bardzo wrażliwą skórą mogą komfortowo nosić nasze maseczki ochronne – bez ryzyka otarć czy podrażnień.
  • 2 warstwy trwałego materiału po 150 g/m2 – przetarte, zmechacone, prześwitują po kilku praniach? Jeżeli tak kojarzą Ci się materiałowe maseczki, to chyba nie kupiłeś ich u nas. Czas to zmienić i cieszyć się niezmiennym wyglądem maseczki przez długi czas!
  • Dowolny projekt nadruku – ożyw swoją maseczkę ciekawym motywem! Wybierz jeden z dostępnych u nas wzorów lub prześlij własny projekt. Nadruki umieszczamy metodą termotransferu na boku maseczek, maksymalny wymiar to 5×5 cm na każdej ze stron.
  • Kolory: biały i czarny – bo klasyka nigdy nie wychodzi z mody!
  • Wygodny wykrój – wyprofilowany podbródek skutecznie zapobiega zsuwaniu się materiału, utrzymując maseczkę w jednym miejscu. Dzięki elastycznemu wykończeniu maseczka dobrze przylega, a jej uszy nie wymagają regulacji. Po prostu zakładasz i nosisz. Proste!
  • Wielokrotnego użytku – kup raz, noś przez cały czas! Zadbaj o oszczędności dla środowiska i swojego portfela, wybierając maseczkę wielokrotnego użytku. Po użyciu, zamiast wyrzucać, wystarczy wyprać.

Dostępne od 1 sztuki! To jaką maseczkę dziś zamawiasz?

CZAS REALIZACJI

Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie.

Wyceniamy indywidualnie

Ze wzglę­du na róż­no­rod­ność do­stęp­nych materiałów, for­ma­tów i kształtów wy­ce­nę przy­go­to­wu­je­my in­dy­wi­du­al­nie.

Jak złożyć zamówienie

Zobacz jakie wytyczne są dla nas niezbędne, aby maksymalnie przyspieszyć wycenę/realizację Twojego zamówienia.

Zamów tak jak lubisz

Odwiedź nas 7/24h, zadzwoń lub napisz

Zamów taniej online

Zapraszamy na naszą platformę iDruk24h.pl

Jak złożyć zamówienie?

1

Wybierz adres email na jaki chcesz przesłać pliki

2

Sformułuj specyfikacje zamówienia

  • Rodzaj druku – druk kolorowy, druk czarno-biały, 
  • Rodzaj papieru – np. matowy 150g, błyszczący 300g, itp.
  • Nakład
  • Prace wykończeniowe:
    • Dziurkowanie/Zszywanie 
    • Składanie – do teczki, do wpięcia, do koszulki, rulon
    • Foliowanie/Laminowanie
    • Wycinanie po obrysie
    • Oprawa – typ i kolor, itp.

3

Podaj preferowaną datę i godzinę odbioru
Aby móc sprostać Twoim oczekiwaniom, daj nam znać, kiedy chciałbyś odebrać swoje zamówienie.

4

Podaj numer telefonu kontaktowego 
Jeżeli podasz nam numer swojego telefonu, szybciej będziemy mogli się z Tobą skontaktować, jeżeli będzie potrzebne doprecyzowanie szczegółów.

!

Wznawiając realizację zamówienia (jeżeli posiadasz podaj numer zamówienia), zastrzegamy sobie, że wydrukowane materiały mogą różnić się jakością i kolorystyką. Chcąc otrzymać wydruki tej samej jakości niezbędne jest dostarczenie wzoru kolorystycznego. 

Pra­ce przyj­mu­je­my

Stan­dar­do­wo pra­ce przyj­mu­je­my na no­śni­kach elektronicznych.
Pre­fe­ro­wa­ną przez nas for­mą prze­sy­ła­nia pli­ków (pli­ki do ­20 MB.) jest dro­ga ma­ilo­wa.
Pliki powyżej 20 MB przyjmujemy za pomocą  wetransfer.com
BOK (zapytania/wyceny/informacje)  zapytanie@druk24h.pl

Usługi od A do Z