Rollup Standard

Rollup doskonale sprawdzi się w punkcie sprzedaży, na spotkaniu firmowym czy konferencji. Dzięki poręcznej kasecie z łatwością zabierzesz go w dowolne miejsce i rozłożysz jednym płynnym ruchem. I już widać Cię z daleka.

dlaczego warto?

  • Powiedz stop” prześwitom i refleksom – ma­te­ria­ł STOPLIGHT blo­ku­je świa­tło z obu stron, dzięki czemu Twoja reklama jest dobrze widoczna w każdym oświetleniu. Rollup nie prześwituje, nie odbija światła, a kolory są intensywne i soczyste. Obok takiej reklamy nikt nie przejdzie obojętnie.   
  • Solidna ka­se­ta alu­mi­nio­wa zapewni stabilność w każdych warunkach. Nasz rollup twardo stoi na ziemi, a dwie wysuwane stop­ki nie pozwolą mu się zachwiać nawet na chwilę. Za­ci­sko­wa li­stwa gór­na trzyma materiał w ryzach, więc Twoja reklama zawsze prezentuje się doskonale.
  • Wygodny transport – wybierasz się na targi lub konferencję? Włóż rollup do wzmoc­nio­nej tor­by trans­por­to­wej, którą otrzymasz w zestawie i ruszaj w drogę. 
  • Cztery rozmiary– dopasuj rollup do swojego projektu. Masz do dyspozycji cztery różne szerokości grafiki: 85, 100, 120 lub 150 cm, a wysokość całkowitego pola zadruku to aż 200 cm.
  • Błyskawiczna realizacja – event zaczyna się za kilka godzin, a Ty nie masz rollupu? Bez obaw, z nami zdążysz na pewno. Złóż zamówienie, skontaktuj się z nami – a my dołożymy wszelkich starań by był gotowy ASAP.
img-6

CZAS REALIZACJI

Realizacja zamówień na rollupy nawet w dwie godziny (ekspres)*.

Cennik Rollup Standardowy JEDNOSTRONNY (ceny brutto)

szerokość1 szt.od 2 szt.
85 cm362,67 złZADZWOŃ
100 cm396,17 zł
120 cm419,27 zł
150 cm503,58 zł
200 cm1395,00 zł
  • *Jeśli chcą Państwo zamówić rollup z czasem realizacji 2 godziny, informujemy o dodatkowej opłacie 200 zł brutto. 

Cennik Rollup Standardowy DWUSTRONNY (ceny brutto)

szerokość1 szt.od 2 szt.
100 cm612,15 złZADZWOŃ
  • *Jeśli chcą Państwo zamówić rollup z czasem realizacji 2 godziny, informujemy o dodatkowej opłacie 300 zł brutto. 

Jak złożyć zamówienie

Zobacz jakie wytyczne są dla nas niezbędne, aby maksymalnie przyspieszyć wycenę/realizację Twojego zamówienia.

Szablony do pobrania

Pobierz szablon, aby stworzyć kreację spełniającą standardy produkcyjne.

Zamów tak jak lubisz

Odwiedź nas 7/24h, zadzwoń lub napisz

Zamów taniej online

Zapraszamy na naszą platformę iDruk24h.pl

A może inny Rollup?

ico_rollup

Rollup ekonomiczny

Rollup w niskiej cenie, szerokość 85 lub 100 cm, wysokość 197 cm, lekka konstrukcja, torba w zestawie. Realizacja nawet w 2 godziny.

zobacz więcej
ico_rollup

Rollup standard

Rollup standardowy z wydrukiem na materiale STOPLIGHT, z solidną aluminiową kasetą. Do wyboru 4 szerokości.

zobacz więcej
ico_rollup

Rollup premium

Rollup klasy premium, nowoczesny wygląd, chromowane wykończenie i ciężka, stabilna kaseta, bez kompromisów.

zobacz więcej
ico_rollup

Rollup mini (A3)

Rollup na biurko, ladę, lub inne miejsce gdzie rozmiar ma znaczenie. Mały, tani, niebanalny.

zobacz więcej
ico_rollup

Akcesoria do Rollupów

Potrzebujesz części do swojego rollupu? Maszty, zaciski, torby – mamy to!

zobacz więcej
ico_rollup

X-BANNER „Pająk”

Innowacyjny system reklamowy, bardzo szybki w montażu.

zobacz więcej

Jak złożyć zamówienie?

1

Wybierz adres email na jaki chcesz przesłać pliki

2

Sformułuj specyfikacje zamówienia

  • Rodzaj druku – druk kolorowy, druk czarno-biały, 
  • Rodzaj papieru – np. matowy 150g, błyszczący 300g, itp.
  • Nakład
  • Prace wykończeniowe:
    • Dziurkowanie/Zszywanie 
    • Składanie – do teczki, do wpięcia, do koszulki, rulon
    • Foliowanie/Laminowanie
    • Wycinanie po obrysie
    • Oprawa – typ i kolor, itp.

3

Podaj preferowaną datę i godzinę odbioru
Aby móc sprostać Twoim oczekiwaniom, daj nam znać, kiedy chciałbyś odebrać swoje zamówienie.

4

Podaj numer telefonu kontaktowego 
Jeżeli podasz nam numer swojego telefonu, szybciej będziemy mogli się z Tobą skontaktować, jeżeli będzie potrzebne doprecyzowanie szczegółów.

!

Wznawiając realizację zamówienia (jeżeli posiadasz podaj numer zamówienia), zastrzegamy sobie, że wydrukowane materiały mogą różnić się jakością i kolorystyką. Chcąc otrzymać wydruki tej samej jakości niezbędne jest dostarczenie wzoru kolorystycznego. 

Pra­ce przyj­mu­je­my

Stan­dar­do­wo pra­ce przyj­mu­je­my na no­śni­kach elektronicznych.
Pre­fe­ro­wa­ną przez nas for­mą prze­sy­ła­nia pli­ków (pli­ki do ­20 MB.) jest dro­ga ma­ilo­wa.
Pliki powyżej 20 MB przyjmujemy za pomocą  wetransfer.com
BOK (zapytania/wyceny/informacje)  zapytanie@druk24h.pl

Usługi od A do Z